joi, 16 decembrie 2010


Sunt persoane pe care desi pana acum imi erau indiferente, am ajuns sa nu le mai suport. Si le cunosc de mult timp. Dar m-am saturat de aerele de diva expirata, de fitele de printesa infantila si de talentele de sefa a nimanui.
Sunt persoane despre care mi-am schimbat parerea la 2 luni de cand le-am cunoscut. Ipocrita, barfitoare, materialista, falsa, m-ai folosit drept paravan pentru sentimentele tale. Dar nu ti-a iesit.Eu pot demonstra oricand ca nu ai dreptate, pe cand tu te-ai dat singura de gol.
Sunt persoane despre care daca mi-ai fi spus acum cativa ani ca voi ajunge sa sufar astfel din cauza lor si ca ma voi tine cu dintii de faramele de zvanciri de bucurie, n-as fi crezut. Dar asa e. Aparent rade,aparent e bine. In realitate, nu. Erai cu totul alta cand ne-am cunoscut, din absolut toate punctele de vedere.
Sunt persoane despre care acum 6 luni aveam o cu totul alta parere. Acum 6 luni ma dureau toate gesturile de indiferenta pe care le facea. Acum nu. S-a indepartat, nu-mi pasa. M-am indepartat, de imagine vocifereaza. Doar de imagine.

Schimbarea produce în viaţa noastră o ruptură... Dar asta n-are nici o importanţă. Oricum trebuie să te schimbi. Trăim într-o eră în care singura cale de a supravieţui este să iubim schimbarea. Tom Peters

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu