sâmbătă, 4 decembrie 2010

Feel the rain on your skin
No one else can feel it for you

Only you can let it in
No one else, no one else

Iar in vacanta asta vreau sa fac bratari. Multe bratari, pe care sa le daruiesc. Iubesc sa ofer cadouri. Sa pandesc cu nedisimulata fericire uimirea de pe chipul celuilalt.

Ador perioada Craciunului. Cred ca e singura perioada din iarna care imi place. Vreau sa ninga linistit, cu fulgi maaaari, ce mi se topesc pe fata inghetata si rosie. Si vreau sa fac un ingeras. Cum faceam cand eram mai mici, stii? Si vreau sa impodobesc bradul. Mare si verde, de vreo 2 ani am privilegiul sa-l imbrac singura. Si e ataaaaaat de placut.

Ador comediile de Sarbatori de la tv. Chiar daca 90% dintre ele se repeta anual, nu ma plictisesc de ele. Sunt...in trend. :D

Cand eram mai mica stateam pe geam si priveam afara. Ningea. Atat de frumos. Ca intr-un tango. Tardiv. Nicio adiere nu le strica ritmul. Erau atat de sincronizati. Imi facea placere sa le privesc coregrafia. Si mereu incercam sa ii numar. Ma frapa intotdeauna cum de niste chestiute atat de micute pot forma ceva imens. Asa cum la mare incercam sa imi dau seama ce numar mega mega mega mega mega mega mega mega astronomic poate exprima numarul de particule de nisip de pe plaja. Renuntam mereu.

Mi-e dor sa te stiu langa brad...nerabdatoare sa desfaci cadourile...hmmm...bucurandu-te ca un copil

all i want foooooor x-mass issss yoooooooouuuuuu! (contributia eeeeeeei!)

2 comentarii: