sâmbătă, 25 decembrie 2010

Amintiri de peste an


24 DECEMBRIE 2010, ora 22:30

Hey...mai este o saptamana plus o ora jumate pana in 2011. Am mai spus ca ma obsedeaza cifrele, ma obsedeaza trecerea timpului. Ce bine ar fi daca nu ar exista calendare si ceasuri. Asa timpul ar fi o linie continua, nedelimitata de ani, luni sau saptamani. Nu am sti cu cat am imbatrani, nu am sti ca se face nu stiu cata vreme de la nu stiu ce eveniment important, nu am sti multe. Uneori e mai bine asa.

De ce sa imi para rau ca trece anul asta? A fost chiar atat de bun pentru mine? Nu chiar. Mi-am recastigat prietena cea mai buna, am castigat un prieten...si...atat bun.

IANUARIE: dezamagire
FEBRUARIE, MARTIE, APRILIE: liniste
MAI: palpitant
IUNIE: trist
IULIE: mozaic de sentimente
AUGUST: furie
SEPTEMBRIE: ceata
OCTOMBRIE, NOIEMBRIE: deprimare acuta
DECEMBRIE: lumina

Am invatat care imi sunt prioritatile, am cunoscut mai bine persoanele de langa mine, mi-am focusat atentia numai pe ce conteaza, doar in ceea ce cred. Si, poate cel mai important, am realizat cine imi este cu adevarat alaturi. M-am apropiat si am multa incredere in persoane despre care cu jumatate de an in urma nu le acordam credit,fara sa-mi pese ma indepartez de oameni care pana acum 6 luni insemnau mult...

Doar ca am avut parte de ani mai buni.

Eu nu stiu cine ti-a bagat in cap ca esti esential
C-ar trebui sa fii tratat preferential
Ba, treci la coada!, Taxi


"Păcat că nu eşti normală" - Taxi

Asculta mai multe audio diverse





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu