miercuri, 22 decembrie 2010


Poftim, vezi ce iese din prea mult amuzament fata de tine insuti?

Poftim, hai, ai vrut o provocare care sa-ti demonstreze ca nu ti-ai pierdut abilitatea de a trece peste orice, ti s-a indeplinit dorinta!

Ceea ce nu am vrut sa recunosc fata de ea, am recunoscut fata de el. Ceea ce ar fi trebuit sa spuna ea, am spus eu.

Si e acelasi lucru. Si acum ma dau cu capu' de pereti ca nu asa trebuia sa iasa. Am fost pripita? Nu stiu. Acum daca ar fi sa o iau de la capat poate ca as face la fel. Imi placea, imi place modul lui de a ma tachina in legatura cu asta. Dar uite ca mi-am facut singura rau. Ce pot face? Imi bag unghiile in degete si suport. Intorc capul, strang din dinti si rezist. La un moment dat trebuie sa treaca, nu?

Nu incercase ea sa si-l scoata din cap? Naiba sa-l ia, naiba sa-l ia! De ce naiba a trebuit sa vina acum, cand tocmai reusise sa si-l scoata din cap? Pasarea spin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu