miercuri, 1 septembrie 2010

Mi-e dor de...

Nu ma simt prea bine...de vreo cateva zile sunt plictisita, nu ma intereseaza nimic. Azi suntem in intai septembrie. Peste 12 zile incepe scoala...dar nu asta e problema. Problema e ca vreau sa fiu cu tine, sa ma plimb cu tine, dar...nu cred ca voi avea ocazia. Mie mi-a aparut herpes, iar tu vei pleca...vrei sa pleci si sa ma lasi aici, unde nici nu ajung bine acasa ca primesc vreo veste de mi-a stricat toata ziua. Vreo veste care imi face greata. Vreo veste pe care daca mai stateam vreo zi la munte, as fi primit-o cu alti ochi.[:))] Mi-e atat de dor de tine...sa rad cu tine. Imi era dor si de cartile mele...imi era dor de tot.

Acum imi dau seama cat inseamna pentru mine marea, spre deosebire de munte. La mare eram vesela, radeam mereu.La mare nu ma puteau atinge toti idiotii, cu ideile lor excelente. Ma bagam in apa si uitam de tot. Dar la munte? La munte ma "mangaia" vreo urzica, de credeam ca iau foc. La munte ma culcam la 21:30, ca eram prea obosita sa ma mai uit la "Trasnitii".

Verdele padurilor nu are niciun efect asupra mea.Fosnetul frunzelor nu ma impresioneaza. Dar albastrul marii...Sunetul valurilor...Imi e dor...Iar cea mai frumoasa saptamana din an a trecut atat de repede...Pe 24 iulie plecam la mare cu parintii. Pe 24 august plecam la munte cu bunicii. Pe 30 iulie eram atat de trista ca...gata...s-a dus. Inapoi la nebunia de acasa. Pe 31 august[!:))] intr-un fel de-abia asteptam sa ies afara...Acum tot ce vreau e ca tu sa fii langa mine, cu ochii tai maaari, si sa ma faci sa rad. Sau vreau sa citesc. 4 carti ma asteapta pe birou sa le devorez. In curand...

Mi`e dor de mare
Mi`e dor de vară
Mi`e dor să mă ude un val
Mi`e dor de mare
Mi`e dor de vară
Mi`e dor s`adorm iar pe mal

Mi-e dor de, Voltaj

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu