sâmbătă, 18 septembrie 2010

Clarificare.


De ce? De ce spui ca suntem 2 persoane fara nimic in comun? Avem in comun fie si numai amintirile. Dar stii la fel de bine ca mine ca nu e numai atat.

Am gresit, stiu. Te-am neglijat. Dar mi-am cerut iertare. E adevarat, m-am lasat prinsa in vartejul primelor zi de liceu si n-am mai pastrat legatura. Dar nu, nu te-am uitat. N-as avea cum sa fac asta. De ce imi spui sa "raman cu prietena mea care m-a insultat, m-a facut sa plang si sa uit de mine [...]"? Ai impresia ca daca vorbeam cu ea in acelasi timp in care vorbeam cu tine, ma intorc automat la ea? Nu pricepi ca sunteti 2 persoane diferite in viata mea? Tu esti tu, ea e ea. Chiar atat de materialista ma crezi? Si nu, nu te lega de relatia mea cu ea.Tu nu stii care e cu adevarat aceasta. Crezi ca un singur telefon schimba tot?! Nu...

De unde naiba ti-a venit ideea ca
*Mereu ea va fi mai buna.* ?? Stii foarte bine ca mereu cand am avut necazuri am venit la tine. Si de asemenea am impartit cu tine multe. Si bune, si rele.

Pentru chestia de asta vara mi-am cerut scuze de n ori. Stii foarte bine cat de mult regret. De ce spui ca nu am apreciat nimic din toate cate ai suportat pentru mine? Nu ai dreptate. Absolut deloc. Apreziez, cu atat mai mult cu cat nu stiu daca eu as fi avut taria ta de caracter. Esti nedreapta.

Ce legatura are faptul ca am colegi noi, respectiv ca imi fac prieteni noi, cu tine? Te simti amenintata, gandindu-te ca imi voi focaliza atentia numai asupra lor? Imi pare rau ca nu ai incredere in mine... Si lasa-ma pe mine sa decid cum sa imi impart timpul. Pot iesi si cu ei, si cu tine, nu trebuie sa aleg. Si chiar daca as face-o, cred ca stii alegerea mea...
Voi pune postarea ta, ACEA POSTARE, sub eticheta nervilor. Voi considera ca ai scris-o sub un impuls de moment. Nu vreau sa cred ca tu crezi in continuare despre mine ceea ce ai scris acolo...Iar faptul ca sunt mai mare cu 2 ani ca tine nu inseamna ca sunt si mai matura...
Sper ca ai inteles. Astept un comentariu, un raspuns, ORICE! Dar fii sincera...spune drept ce gandesti!
_____________________________________________________

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu