joi, 9 septembrie 2010

Varianta feminina a cocalarilor.


Stateam ieri pe mess si am observat ca una din persoanele online isi avea la status hi5'ul. Din curiozitate am intrat...Mare greseala! Au urmat 10 minute in care cu greu m-am abtinut sa nu dau click pe x'ul din dreapta sus...

Bun, haideti sa va zic o chestie. Nu suport, detest, urasc - spuneti-i cum vreti- descrierile de genul "nui asa ks mumoasa? ;;) " [da' ce draga, ti-au murit laudatorii?] sau "o pustoaica cum e asta gasesti doar in reviste" [in revistele de ferma??]. Ok, sunt sarcastica. Dar tu esti penibila. Extrem de penibila. Ce, te crezi Angelina Jolie? Cand avea strabism poate...[cine cunoaste stie ce vreau sa zic].

Bun, pozele in costum de baie cat si descrierile lor poate isi au si ele rostul ...[demonstreaza cat de tuta esti] . Dar...poze cu familia?! Cu bunicii?!Saracii...au ajuns vedete. Ma rog, fiecare cu gandirea lui.

Ih...mi-am dat seama ca prostia nu are limite.Nu voi posta hi5'ul cu pricina...oricum stiu ca mai sunt o gramada de genul acesta. Si nu vreau sa fiu acuzata ca am provocat cine stie ce reactii adverse...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu