miercuri, 1 septembrie 2010

Toamna mi te-a furat...

August e singura luna din vara care nu-mi place. Pentru ca vad cu ochiul liber cum zilele se micsoreaza. Nici nu stii cat ma... Cat ma intristeaza chestia asta. Pentru ca fac comparatii si spun: "Uite, acum 2 saptamani se intuneca la 20:50. Acum e 20:40 si deja e noapte." Urasc chestia asta.

In schimb Iunie...Iunie e preferata mea. Pentru ca se termina scoala. Pentru ca e singura luna in care ziua e cea mai lunga. Pentru ca...pentru ca.Ah...vreau sa dau timpul inapoi cu 3 luni. Sau nu. Cu un an si 3 luni. Vara asta...hm...A fost una care m-a marcat foarte neplacut. Pentru ca am fost ranita acolo unde ma doare cel mai tare. In orgoliul meu. Vara trecuta poate ca am suferit mai mult, dar...a fost mai bine asa.

Nu mai vreau...

Dar apoi nori s-au adunat
Si nu stiu de ce toamna mi te-a furat
Vantul doar sopteste acum
Nu mai e nimeni, esti singur pe drum
Vara trecuta, Voltaj

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu