luni, 27 septembrie 2010

Deoarece chiar imi pasa....


Stii...nu sunt doar cuvinte pe care le spui doar de dragul de a le spune, sau pentru a sti o treaba facuta. Nu...sunt cuvinte pe care le spui din inima...si pentru ca vrei sa recastigi increderea acelei persoane...sau orice altceva ce ai pierdut...si imi pare rau ca ai crezut ca le-am scris doar de fatada...

Si...uneori...nu stiu daca ti-ai dat seama dar...atunci cand esti foarte apropiat de cineva tinzi sa ii spui totul...si chiar ii spui. Dar...nu realizezi ca anumite chestii pot rani...sau pot strecura in sufletul celuilalt teama ca il vei inlocui...si ca nu ii vei mai acorda atat de multa atentie ca pana atunci...Asa cum ea nu si-a dat seama de asta cand a venit vorba de mine, nici eu nu mi-am dat seama cand a venit vorba de tine...

Ne facem rau amandoua. Una adoarme plangand..iar cealalta isi impuie capul cu tot felul de prostii...Mi-as dori sa-mi spui ca totul va fi bine...

Asa cum ai facut-o si altadata...

Numai ca acum e vorba chiar de tine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu