joi, 2 septembrie 2010

Trasnitii!

24-31 august. Saptamana in care, la munte fiind, nu am mai apucat sa ma uit la serialul meu favorit, "Trasnitii". Pur si simplu ii ador. Imi place de Chiorete cu al lui "draci de-amiaza", de Marlanu cu vesnicul raspuns la intrebarea "Marlane esti prost?", "Da, dar de ce intrebi?",si de chitrosul de Pupaza. Ema cu interminabilele crize de gelozie, Betty cu avansurile catre Vandame, si Gogoasa cu tentativele de a se ascunde in pivnita.Sunt adorabili.


Alaturi de ei imi petrec eu serile, de luni pana joi.




CHIORETE.Este interpretat de Bogdan Dumitrescu.Personajul meu preferat, pentru ca are un "dialect" ciudat, si poceste cuvintele. E extrem de haios! :)) "Draci baltati".








MARLANU.In rolul lui este Toni Ionescu. Carismatic, si "umflat", este "celebru", cel putin pentru mine, datorita replicii "Da, da' de ce intrebi?"la intrebarea "Marlane, esti prost?".






PUPAZA.Adica Grig Chiroiu. Chitros, cu mult sarm, este intr-o continua lupta cu OTV-ul, vrand sa-l bata pe Diaconescu la audienta...Amuzant, mai ales atunci cand spune: "Da' nu-s chitros!"





Rocsana Marcu, in rolul AFRODITEI. Un personaj relativ nou, a aparut in gasca Trasnitilor de un sezon...E...politista fatala.Ador cand se cearta cu Chiorete: "Ciufutule!" El:"Vrajitoareo!" E...haioasa...doar ca dupa parerea mea nu reuseste sa transmita atat de bine emotiile cum o fac ceilalti...





EMA, sau domna prefect.Livia Taloi. E mereu cu gura pe Vandame, sotul ei si primarul capitalei, gasind motive de gelozie din orice...Reuseste foarte bine sa para "reala" atunci cand urla...;))





GOGOASA. Constantin Zamfirescu. Nu stiu ce s-a intamplat sezonul asta, pentru ca a aparut mai mult ca maica-sa decat el. Oricum, e un copil mare..."Da' nu mai mai joooc..."








Don' primar. VANDAME. Catalin Marin.Cel din mijloc. Nu e tocmai personajul meu favorit dar...merge!










BETTY.(N-am gasit nici o poza cu ea).Interpretata de Isabela Lacupovici, e secretara lui Vandame...e...ok. :-??


BABA FROSA. Ma-sa lu Gogoasa.Adica tot Constantin Zamfirescu.Nu prea stiu ce sa zic asa ca...uite:Frosa (Constantin Zamfirescu) este mama lui Gogoase , ea pleaca de la tara si ajunge la Bucuresti unde se muta in vila alaturi de Chiorete,Pupăză,Mârlanu'unde se da mereu la ei vrea sa ii cucereasca dar nu reuseste deloc iar febletea lui Frosa este Pupăză,unde mereu se starneste in fata lui.


Cam atat cred...restul de personaje sunt prea "secundare". Eu ii ador. La cat mai multe sezoane! :D:D

3 comentarii:

  1. Te pup de nu te vezi! Febletile mele sunt toti si ii vai de tine daca mai scrii asa frumos despre mine, ca s-ar putea sa ma treaca niscai ganduri obraznice si sa sar la tine prin ecran. Ti pup dulshi bre.
    Frosa.

    P.S. - ma gasesti tot in blogosfera, printre retetele noastre culinare (eu si Gabi, sotia mea) de pe www.gabrielacara.blogspot.com si vezi, ca-n pozanu-s io, e Gabi.
    Gogosica

    RăspundețiȘtergere
  2. nu prea v-am inteles comentariul...sa inteleg ca va plac si dumneavoastra? :D

    RăspundețiȘtergere
  3. nu pierd nici un episod de la trasnitii

    RăspundețiȘtergere