joi, 19 august 2010

Imi cer scuze.

Imi cer scuze. Dupa toate cate s-au intamplat,simt nevoia sa-ti dedic o postare. Pentru ca am fost atat de egoista cu tine. Stiu ca nu meriti. Niciodata nu am spus asta, niciodata nu ti-am vrut raul.

"Bai frate, daca nici prietenii nu te inteleg, atunci cine? Cainii? Pana si ei fugeau..." Ah...ai tu stilul tau de a ma face mereu sa rad...Cand ti-am spus tot ceea ce s-a petrecut, m-ai facut sa izbucnesc in ras, cand lacrimile imi siroiau pe obraji. Iar tu...tu n-ai spus nimic in toata perioada asta. Nu ai spus ce simteai, cum te simteai. De ce? "Pentru ca am vazut ca erai fericita." Asa esti tu, mereu te lasi la urma. Pacat ca mi-am dat seama de asta tarziu, cand deja totul se terminase.

Ti-am spus ca eu nu cred ca as fi rezistat. Pur si simplu.Desi, daca stau bine si ma gandesc, de multe ori am spus ca nu pot face un lucru, si pana la urma l-am facut. Dau dovada de egoism? Poate. Defapt nu poate, cu siguranta. Pentru ca fara voia mea, te-am obligat sa stai intr-o atmosfera care ti-a facut rau. Si nici nu stii cat regret asta. Nici nu stii cat regret ca am putut gandi anumite chestii despre tine. Insa, ma bucur ca acum s-a terminat totul. Gata, a luat sfarsit. Si promit ca voi mai fi atat de oarba, incat sa te ranesc in halul asta. PROMIT.


Si e bine ca poti spune
'Nu sunt singur in ploaie si vant.
Am cei mai buni prieteni de pe Pamant.
Si ce, Voltaj

2 comentarii:

  1. Si nu este nevoie sa iti ceri scuze.Este important ca ai aflat adevarul si ai castigat experienta.Voi fii langa tine oricand si in orice circumstante!
    Cu toate acestea ,multumesc pentru postare!

    RăspundețiȘtergere
  2. mersi mult! :* de asemenea, stii ca te poti baza oricand pe puterile mele! >:D<

    RăspundețiȘtergere