miercuri, 8 septembrie 2010

Straini.

Suntem 2 straini. Nu ne cunoastem, niciodata nu am vorbit, niciodata nu a fost ceva intre noi. Trecem unul pe langa altul si nu spunem nimic. Te uiti la mine, dar eu merg dreapta mai departe. O privire. Nici macar atat nu meriti. Un cuvant? Nu te amagi.

Eu am drumul meu, fiecare are drumul sau. Iar timpul e scurt. Nu mi-l voi irosi cu cei de nivelul tau.

Poate vei crede ca sunt increzuta, aroganta. Nu sunt deloc asa. Pur si simplu tratez pe oricine cu respectul cuvenit. Nu ma respecti? Nicio problema. Am destul orgoliu cat sa stiu ca tu nu meriti nici macar un "Buna".

Dar gata. Imi irosesc timpul si spatiul pe cine nu trebuie. Ramai acelasi de pana acum. E foarte bine!


Now I hold my head up high
and you see me
somebody new.
I will survive,Gloria Gaynor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu