vineri, 3 septembrie 2010

Mi-e dor si doare...


Nu ma intelege gresit. INTOTDEAUNA mi-a facut placere sa te ascult, sa te pot ajuta cu un sfat. Mi-ar fi placut sa te iau in brate, dar nu puteam imbratisa telefonul imaginandu-mi ca esti tu.

NICIODATA, dar niciodata nu m-au plictisit povestile tale, compunerile citite si rascitite, melodramele tale fericite sau nefericite. Aveau parca ceva nou de fiecare data.

Am incercat sa fiu alaturi de tine de fiecare data cand ai avut nevoie. Mai stii cand spuneai ca nu te intelege nimeni, si ca te simti atat de singura? Oare ti-ai dat seama cat ma raneau vorbele tale? Pentru ca in momentul ala tu vorbeai cu mine, si nu intelegeam cum de poti spune asta cand eu imi dadeam seama perfect ce e in sufletul tau. Mi-ai spus ca nu am cum sa te inteleg pentru ca nu am trait acele chestii. Da, adevarat. Nu le-am trait si parca nici n-as vrea. Dar asa cum ti-am spus de atatea ori, ma puneam in locul tau si...simteam ce simti si tu. Dar n-a fost de ajuns...

Eram atat de frustrata cand ziceai ca ai fi in stare sa faci cine stie ce prostie. Pentru ca mi-as fi dorit sa fii ca mine. Sa nu te lasi batuta pentru nimic in lume. Erai asa trista...iar plansul tau era asa molipsitor...

Stii...mi-a placut sa iti fiu "psiholoaga". Mai mult poate decat ti-ai dat seama. Imi placea mult ca aveai atata incredere in mine. Multumesc. Acum se pare ca trebuie sa cedez altcuiva aceasta pozitie...

Si daca dupa tot ce ti-am spus, n-ai inteles nimic -
De fapt trebuia sa simti, nu sa-ntelegi -
Daca dupa tot ce-am facut, nu-nsemn nimic pentru tine,
De ce nu vrei sa ma dezlegi ?
Sa plang - nu-ncerc,
Sa-ncerci - nu stii,
Sa stiu - nu vreau,
Sa vrei - nu poti.
Mi-au secat toate cuvintele si nu mai stiu nimic, decat ca:
Mi-e dor si doare,
Dor si doare ...
Mi-e dor dor si doare, Taxi





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu