sâmbătă, 2 octombrie 2010

Voi...



In ciuda mastii de fata dura, care pune mereu punctul pe i, care spune mereu ce are de spus indiferent pe cine raneste, se ascunde un suflet cald, sensibil. Si da, mi-am dat seama de asta din postarile tale!
Tu...mereu esti vesela, zambesti, calda si deschisa tututor...Prietenoasa, dar ce se ascunde in spatele acestei masti?
Tu...deja am scris multe despre tine...dar niciodata nu e de ajuns...Am gresit...am inteles multe gresit...sau poate nu...Dar...mersi ca ai fost alaturi de mine...si...sper ca vei mai fi...
Vorbim, radem, imi impartasesti ultimele barfe...Vesela, trista, indragostita si mereu cu capul in nori...TU!
Tu...cel care neaga adevaruri evidente, si incearca sa para nepasator...Doar ca nu-i iese!Esti...hm...nu razbunator...esti mai degraba invidios pe succesul unora. Si de asta poate ca le e frica sa aiba incredere in tine, sa se apropie mai mult de tine! Intotdeauna am spus ca poti fi un prieten foarte bun si sincer pentru cineva, daca acel cineva stie sa te tina in frau!
Prietene bune candva, acum doar ne salutam. Nu suntem certate, doar...separate. Avem drumuri separate...Interese separate...Mda...dimineti pe care le petreceam pe scara, in pijamale, mai stii?



Nu conteaza cata lume te inconjoara, conteaza cati prieteni adevarati ai...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu