duminică, 27 iunie 2010

Ten things.

Toti oamenii au ciudateniile lor.Unii...poate chiar exagereaza.Dar despre mine? Stie cineva mai multe decat las sa se vada? Daca nu...=>

1.Nu suport sa vad un medic sau pe oricine altcineva cum face o injectie.O analiza.Nu suport sa vad o seringa cu un ac.Brrr...
2.Imi e frica sa fiu la mai putin de 1 metru de masini care circula.
3.Sunt claustrofoba.
4.As sta o zi intreaga intr-o librarie sau biblioteca si tot nu m-as satura.
5.Imi place sa stau in pozitie de lumanare.
6.Nu-mi place sa stau pe mess cand mai e cineva langa mine.
7.Facultatea de Psihologie mi se pare plictisitoare.De-asta nu m-as face psiholog.:P
8.Ieri am "botezat" iubitii pitzipoancelor in "pitziponci".
9.Imi place sa stau pe covor cand ma uit la televizor.
10.As vrea dimineata sa ma duc la alergat in Monument, doar ca nu ma pot trezi.:D

2 comentarii:

  1. acum recunosti ca nu te poti trezi sa mergi la alergat.
    haaaaaaaaa !

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) mda...de buna voie nu ma pot trezi...insa as putea pune ceasul sa sune, stiu...lenea cam mare insa...bine, promit ca voi merge intr-o zi...:D:D

    RăspundețiȘtergere