joi, 24 iunie 2010

About me.

Idee preluata de pe blogul Anei. :).

1.Pentru ca imi place sa scriu.

2.Pentru ca imi place sa citesc.

3.Pentru ca mi-ar placea sa invat sa cant la pian.

4.Pentru ca imi e frica de paianjeni.

5.Pentru ca imi place sa ma plimb cu Andreea pe afara.

6.Pentru ca imi place sa rad cu Irina de Seby. (prietenii stiu de ce:)) )

7.Pentru ca imi place Directia5.

8.Pentru ca imi place ciocolata amaruie.

9.Pentru ca imi place pizza.

10.Pentru ca "Pe aripile vantului" e cartea mea preferata.

11.Pentru ca detest oamenii falsi.

12.Pentru ca detest prieteniile false.

13.Pentru ca imi plac romanele politiste.

14.Pentru ca sunt o buna psiholoaga.

15.Pentru ca am incredere in oameni cu greu.

16.Pentru ca vreau sa ma indragostesc.

17.Pentru ca ador marea.

18.Pentru ca imi place sa inot pe fundul apei si sa vad dunele de nisip, pestisorii si crabii.:X:X

19.Pentru ca am facut bazin 3 ani.

20.Pentru ca mi se pare o prostie sa numeri stelele.

21.Pentru ca imi place la munte.

22.Pentru ca imi place sa stau singura acasa.

23.Pentru ca nu-mi plac mincinosii.

24.Pentru ca desi e vara, e foarte frig.

25.Pentru ca sunt Scorpion.

26.Pentru ca albastrul e culoarea mea preferata.

27.Pentru ca urasc racitura.

28.Pentru ca urasc sa fiu contrazisa cand stiu ca am dreptate.

29.Pentru ca nu-mi plac algele.

30.Pentru ca pana acum nu m-am impacat cu Balantele.

31.Pentru ca sunt nascuta in '95.

32.Pentru ca urmaresc "NY-Criminalistii".

33.Pentru ca vreau sa devin criminalist.

34.Pentru ca incepe sa-mi placa chimia.

35.Pentru ca imi place engleza.

36.Pentru ca urasc fizica.

37.Pentru ca imi place sa vorbesc la telefon.

38.Pentru ca dimineata ma scol la ora 11.

39.Pentru ca nu-mi place deloc politica.

40.Pentru ca ma atasez prea mult de oameni.

41.Pentru ca Scarlett O'hara e personajul meu favorit si idolul meu.

42.Pentru ca ma pot ascunde foarte usor.(nu la propriu:P)

43.Pentru ca daca vreau, nimeni nu-si da seama de adevarata mea stare.

44.Pentru ca tin foarte multe in mine.

45.Pentru ca sunt orgolioasa.

46.Pentru ca urasc manelele si nu ascult muzica populara.

47.Pentru ca o prietena nu ma vede criminalist, ci psiholog.

48.Pentru ca un prieten ma vede lucrand intr-un laborator de criminalistica.

49.Pentru ca invat la Balcescu.

50.Pentru ca sunt a 15-a pe judet in ordinea mediei de admitere.

51.Pentru ca imi plac animalele.

52.Pentru ca am un porcusor de Guineea.

53.Pentru ca am avut 2 ratuste.

54.Pentru ca nu tot ce se spune despre Scorpioni e adevarat.

55.Pentru ca tatal meu e nascut la 2 zile dupa mine.(eu pe 2 NOV, el pe 4, ce credeai?:)) )

56.Pentru ca imi place de profu' de istorie.

57.Pentru ca nu mi-ar placea o facultate ca Finante-Banci, Marketing sau ceva asemanator.

58.Pentru ca imi place sa rad cu Seby de Irina. (prietenii stiu de ce:)) )

59.Pentru ca ma atrage medicina legala.

60.Pentru ca nu as putea face o autopsie.

61.Pentru ca nu pot dormi cand sunt singura acasa.

62.Pentru ca imi place Jackie Chan.

63.Pentru ca imi place sa cant cu Andreea "18 ani".

64.Pentru ca imi plac comediile.

65.Pentru ca am citit de 4-5 ori "Heidi,fetita muntilor", si tot nu m-am saturat de ea.

66.Pentru ca imi place Maramuresul.

67.Pentru ca nu mi-as schimba zodia pentru nimic in lume.

68.Pentru ca am mai multa inspiratie cand sunt vesela.

69.Pentru ca am multa rabdare.

70.Pentru ca de mica imi doresc un catel.

71.Pentru ca de mica imi doresc o surioara.

72.Pentru ca imi plac bebelusii.

73.Pentru ca am ochii caprui.

74.Pentru ca nu mi-am rupt sau spart nimic niciodata.

75.Pentru ca Andreea ma iubeste si eu pe ea.

76.Pentru ca nu suport sa ma imite cineva.

77.Pentru ca nu suport sa imi spui sa fac ceva doar pentru ca asa vrei tu.>:P

78.Pentru ca atunci cand eram mica nu-mi era frica de bau-bau.

79.Pentru ca nu am vazut nici un film horror.(cred)

80.Pentru ca nu suport sa faci afirmatii nefondate despre mine.

81.Pentru ca sunt claustrofoba.(nu-mi place sa merg in spatii inguste)

82.Pentru ca mi-e frica sa merg singura in locuri necunoscute.

83.Pentru ca ma inrosesc repede.

84.Pentru ca nu suport sa ma tratezi ca pe un copil mic.

85.Pentru ca uneori sunt foarte copilaroasa.

86.Pentru ca imi place sa ma joc "Fazan".

87.Pentru ca acum ascult "Jumatatea mea" de la Taxi.

88.Pentru ca m-am speriat la filmul "Orphan".

89.Pentru ca imi plac toate seriile de la Beethoven.(filmul)

90.Pentru ca fac urat cand ma enervez.

91.Pentru ca ador primavara.

92.Pentru ca acum ar trebui sa mananc.

93.Pentru ca e ora 11:33 si eu doar ce m-am trezit.

94.Pentru ca afara ploua si e frig.

95.Pentru ca imi place frigul.

96.Pentru ca nu ma impac cu caldura.

97.Pentru ca n-avem teme de vacanta.

96.Pentru ca imi place sa lenevesc.

97.Pentru ca mamei nu-i place sa stau degeaba in timpul scolii.

98.Pentru ca incerc sa va fac sa ma cunoasteti mai bine.

99.Pentru ca imi place Irina Petrea.

100.Pentru ca ma uit la Copii contra Parinti.

101.Pentru ca urasc sa dau cu aspiratorul.

102.Pentru ca imi place sa spal vasele.

103.Pentru ca imi plac capritele.

104.Pentru ca imi e frica de cainii vagabonti.

105.Pentru ca imi plac valurile maari.:X:X

106.Pentru ca nu imi plac aerele de vedeta expirata.;)

107.Pentru ca acum te iubesc, in clipa urmatoare imi esti indiferent, depinde doar de tine.

108.Pentru ca imi place sa ma joc volei.

109.Pentru ca mi-e foame.

110.Pentru ca Irina rade de mine deoarece de fiecare data cand ma suna eu mananc.:)):">

111.Pentru ca vreau sa merg in Delta.:((

112.Pentru ca ador accentul maramuresan.:X

113.Pentru ca as vrea sa locuiesc intr-o zona de munte sau la maaare.:X:X:X

114.Pentru ca imi e frica de ursi.:-ss

115.Pentru ca sarbatoarea mea preferata e Craciunul. (nu pentru ca vine Mos Craciun:)):P)

116.Pentru ca de cele mai multe ori imi dau seama daca ma minti.

117.Pentru ca urasc tantarii.

118.Pentru ca mi-e scarba de muste.

119.Pentru ca imi place sa ma gadili.

120.Pentru ca nu imi place sa inot in apa murdara.

121.Pentru ca imi place sa ma bronzez.

122.Pentru ca nu imi place sa ma prajesc la soare.

123.Pentru ca as vrea sa am ochii verzi.

124.Pentru ca oricat de mult te-as iubi sau oricat de bine ne-am impaca, ce iti place tie nu trebuie neaparat sa-mi placa si mie.

125.Pentru ca imi e frica de meduze.

126.Pentru ca ma ma cheama si Georgiana.

127.Pentru ca eu sunt eu si tu esti tu.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu