duminică, 27 iunie 2010

Ceva neprevazut...

Plang...dar nu stiu de ce plang.Dar stiu ca am nevoie de tine.Ah, esti aici.Nici nu stii ce bine ma simt cand esti langa mine.Acum am un umar pe care sa-mi vars amarul...Dar ce...imi spui ca trebui sa pleci. Si ca revii in 5 minute. Dar eu am acum nevoie de tine, nu peste 5 minute.Mai am multe lacrimi de varsat...Of...ai plecat.Si raman singura...si plang, plang, incercand sa ma descarc.Dar fara tine. Trec 5 minute, trec 10 si tu nu mai vii...De-abia dupa 14 minute te-ai gandit sa mai treci si pe la mine.Dar eu m-am descurcat si fara tine.Imi spui ca te-a chemat un prieten dar ca a intervenit ceva neprevazut si a trebuit sa pleci.Hai mai lasi...Daca ai fi vrut cu adevarat sa fii langa mine nu ai fi plecat...Ceva neprevazut...


Ce vis...Dar oare chiar a fost un vis? Parca am mai auzit undeva asta..."A intervenit ceva neprevazut." Dar nu stiu unde si nu pot sa-mi dau seama unde.Sau de la cine.Ma doare capul asa tare...Dar ce...brusc imi dau seama ca am plans.Si nu in vis.Chiar am plans...Imi amintesc de toate intamplarile de peste zi. Insa sunt prea obosita ca sa mai gandesc...Adorm la loc.Dar stiu ca nu voi uita acea zi de ianuarie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu