duminică, 27 iunie 2010

Leapsa – cu si despre mine

Sunt…curioasa, dar stiu sa ma abtin.
As vrea… sa pot face ce imi doresc, cand imi doresc.
Pastrez…amintiri.
Mi-as fi dorit…sa fiu mai ambitioasa.
Nu imi place…ca exista nepasare si minciuna.
Ma tem de…inaltimi.
Aud…bazaitul calculatorului.
Imi pare rau…daca te-am ranit.
Imi plac…animalele si oamenii sinceri.(cam greu...)
Nu sunt…gura sparta.
Dansez…cu prietenii.
Cant…atunci cand fac curat sau spal vasele.:D
Niciodata…sa nu spui niciodata.
Plang cand privesc…in trecut.(uneori)
Nu imi place de mine pentru ca…nu sunt mai indrazneata.
Sunt confuza… pentru ca intorc situatiile pe toate partile si cateodata ceva nu se potriveste.
Am nevoie…sa ma sustii cand imi este greu.
Ar trebui…sa nu mai imi pese atat de mult daca pe tine te doare-n cot.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu