duminică, 27 iunie 2010

Despre carti...

Asa cum am mai spus, imi plac cartile. Imi place sa citesc, pentru ca atunci cand stau in patul meu cu o carte buna in mana (evident, aleasa de mine), simt ca evadez din cotidian. Asa ca...->

1. Cate carti ai citit pana acum in 2010?
Muuuuuulte....dar nu stau sa le numar acum.

2. Cate carti de fictiune si cate de nonfictiune?
Toate au fost nonfictiune.

3. Care e proportia de scriitori barbati vs. femei?
:-w nu ma intereseaza autorul cand imi aleg o carte, cu atat mai putin daca e barbat sau femeie...

4. Care este cartea preferata citita in 2010?
Sunt multe, dar optez pentru "Floare-De-Zapada si eventaiul secret"

5. Care este cartea care ti-a placut cel mai putin in 2010?
Una pe care ne-a recomandat-o profa de romana...nu mai stiu cum se numea.:D

6. Care e cea mai veche carte citita?
Hm.....pai asta a fost de muuuuult.....una de basme cred.Daca nu "Amintiri din copilarie".:))

7. Dar cea mai noua?
N-am terminat-o inca, "1-ul pe lista mortii", James Patterson.

8. Cel mai lung si cel mai scurt titlu?
E scartz.


9. Cate carti imprumutate de la biblioteca?
Aproape toate.:D

10. Cate carti citite sunt traduceri?
Idem.

11. Care e cel mai citit autor anul acesta?
Cred ca James Patterson.

12. Care e personajul principal din cartile citite de pana acum?
Nu poate fi acelasi personaj principal in mai multe carti.....

13. Ce tari ai vizitat prin cartile citite?
Nici una.:))

14. Ce scriitori descoperiti in 2010 ai vrea sa citesti mai mult?
James Patterson.=))

15. Ce carte nu ai fi citit daca nu ti-ar fi fost recomandata?
Hm...nu stiu.

16. E vreo carte a carei lectura iti pare rau ca ai amanat-o?
Mda...destul de multe, in frunte cu "Pe aripile vantului".



Asa...rezolv toate aceste chestionare pentru ca nu am chef acum sa fac compuneri....poate mai tarziu.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu