marți, 19 octombrie 2010

Vreau la gimnaziu!!!


Ce fac? Excelent. Cum ma simt? Extraordinar. Am dat ieri testare la fizica, testare la care nu iau mai mult de 7. Cand m-am apucat de tema la mate m-a bufnit plansu...nu intelegeam nimic, nu stiam sa rezolv, si imi era frica de testarile viitoare. Pana intr-a 8, matematica a fost materia mea preferata. Mergeam la olimpiade, si chiar obtineam rezultate bune. Dintr-a 8-a s-a rupt filmu'...Nu mai eram atat de atrasa, dar tot ma descurcam. Dar acum...profa nu prea preda bine, materia e foarte noua si grea, si...:-<. Imi e frica.

Timp...nu mai am. La 6 ma scol, la si un sfert ma apuc de teme. Pana la 9 incerc sa termin de scris, iar acum de multe ori nu reusesc, si pana la 10 invat. Dar nu mai imi ajunge timpul! As vrea sa mai lucrez si in plus, la chimie si engleza (materii pe care vreau sa ma axez) dar....cand? Ne da foarte mult de scris la exact aceste materii insa...mai am si la celelalte de invatat si scris.Trebuie sa imi scriu si pe foi lectiile la bio din manual pentru ca nu inteleg absolut nimic din ce ne preda profa si tot asa. Si fac chestia asta doar pentru ca imi place biologia si pentru ca vreau sa dau la Biochimie, nu pentru ca ne zice profa sa invatam...(dar nu ne zice). De unde atata timp? Sunt doar 24 de ore intr-o zi. Vreau la gimnaziu!

Mi-a placut ce mi-a povestit colega de banca:

Ma duc intr-o zi acasa si ii zic lu tata:
-Am luat un 3 la mate.
La care taica-su ofteaza si zice:
-Biine...hai sa vedem cum ii zicem lu ma-ta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu