sâmbătă, 5 februarie 2011

Just..nothing.:-j


De ceva timp ma chinui sa scriu ceva coerent, care sa dea o anumita forma gandurilor mele ratacite. Faza e ca nu prea reusesc.
Sunt confuza. Asta pot spune acum despre mine. Uneori o vacanta de o saptamana poate dura asa mult, stii? Dar nu e asta. Ma intreb daca e bine ce fac. Mi-e frica. Imi e teama sa nu gresesc iar.
Sunt nesigura in legatura cu mine. In legatura cu tine. Citisem undeva..."iti judeci iubirea viitoare in functie de durerile din trecut." Asta ma defineste perfect. Stiu ca...defapt...ah, nu conteaza.
Si...esti atat de ciudat. Doar mi se pare? Multi spun...dar conteaza asta? Conteaza ce spun ceilalti? Da, poate ca da.
Mi se spune sa merg inainte. Sa vorbesc. "Tot eu sa fac asta?" Tu? De ce nu? De altfel esti dornic de vorba.
Vreau..hm, vreau ceva. In ultimul timp spun foarte des asta. Chiar vreau...sa fiu sigura pe mine. Sa stiu ca e bine ceea ce fac, iar daca nu e, vreau sa stiu de acum. Nu vreau sa fie ca algoritmii la info, pe care ii intelegi doar daca privesti de la sfarsit la inceput. Si ma vreau...hm, vreau sa spui ceva.

Este de o mie de ori mai bine sa fii optimist si sa te inseli, decat sa fii pesimist si sa ai dreptate.- Jack Penn

Chiar?!

6 comentarii:

  1. "Conteaza ce spun ceilalti? Da, poate ca da."
    si am ajuns la concluzia ca nu conteaza niciodata,deoarece tot ce vrei tu vei face si vei fi impacat cu gandul ca ai gresit tu, nu cel care ti-a spus sa faci ceva.
    si poate e gresit, dar..

    RăspundețiȘtergere
  2. da stiu.:* mai ales cand e de la tine. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. da, chiar.
    poate chiar de un milion de ori...

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere