sâmbătă, 19 februarie 2011

Totul se intampla cu un motiv.


Fiecare gest marunt facut de un individ spune ceva despre caracterul lui. Fiecare impotrivire, fiecare replica demonstreaza cate putin din mentalitatea lui.

Si cand prieteni de-ai prietenilor nu au tocmai laude la adresa lui, ce parere iti poti face? Rezistenta si hotararea mi-au fost puse la indoiala. Am demonstrat ca nu e asa. Sunt convinsa ca fac bine, si nu, pana maine nu imi va trece. Nici pana poimaine. Nu imi va trece, pentru ca nu vreau sa treaca.

Si nu iau asta ca pe o renuntare. Mi s-a spus:"Eu nu renunt asa usor, nu stiu cum esti tu...". Nici eu nu renunt usor, dar acum chiar nu cred ca e cazul sa continui. Ce rost ar avea? Iar acum...chiar nu imi pare rau ca nu am vorbit. Ca nu am insistat. Te-ar fi facut sa te crezi mai important decat esti in realitate.

Pur si simplu vreau altceva. Am fost intrebata mai demult daca firile noastre sunt compatibile. Atunci am raspuns ca nu stiu, acum raspund ca nu. Clar, nu. Eu nu alerg dupa 3 iepuri, stiu ca nu prind niciunul.

Ma simt atat de bine. Ieri si azi am fredonat intruna o melodie-"Lucky"- de la Jason Mraz, si mi-am dat seama de ceva. De cand am pus punct, sunt vioaie. Cant intruna melodii vesele. Zambesc mai mult. Pentru ca nu mai am indoieli, nu mai sunt intr-o situatie incerta. Inainte imi puneam mereu intrebari. Eram pusa pe ganduri. Mai trista. E mult mai bine acum.

"Caracterul este mai rar decat inteligenta." Andre Ganet

5 comentarii:

  1. Ma regasesc in acest text extrem de mult, am trecut prin aceeasi perioada si la final am realizat acelasi lucru :)
    Am devenit mult mai vioaie si mai vesela si multi mi-au spus asta. Inainte intr-adevar eram foarte irascibila, ingandurata, suparata, speriata intr-un fel de cum va fi ziua de maine...
    Acum? Sunt mult mai bine si simt ca nu merita sa depui atata efort pentru o persoana, atata timp cat nu-ti demonstreaza ca i se cuvine atentia si grija ta.


    P.S. Scrii foarte frumos si iti exprimi sentimentele si opiniile foarte bine :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi frumos. >:D<
    Spre deosebire de tine, mie nu mi-a spus nimeni ca sunt mai vioaie, cu toate ca toti au observat asta. Lumea a ramas cu impresia ca mi-a pasat mult de respectiva persoana, si ca acum imi e greu sa trec peste, contrar comportamentului meu. Stiu ca nu e asa, si am de gand sa dovedesc asta. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. A, si ma bucur ca ti-a facut placere sa imi citesti "compozitiile" ! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Si daca ti-a pasat, ce? :) Nu inseamna ca daca iti pasa de cineva, ramai la acea persoana vesnic!
    Sunt perioade si perioade.
    Da,probabil a fost frumos..te-ai simtit bine o perioada, dar ai observat ca fara acea persoana, e muult mai ok!

    Si la mine au existat persoane ce se uitau la mine de la distanta si-mi ziceau ca ma prefac si ca vreau sa ma ascund sub un zambet. Fals.
    Recunosc, mi-a pasat de respectiva persoana, dar mai mult mi-a pasat si imi pasa de mine (stiu ca suna a egoism,dar uneori e mai bine asa)
    Decat sa stau mai mereu ingandurata si suparata si suspicioasa (pentru ca sunt o persoana ce se uita ft mult la detalii si uneori recunosc.. nu prea mai fac legatura cu realitatea si cu ce e intr-adevar posibil si cand imi pun o idee in cap bazata pe ceea ce vad si pe detaliile pe care le sesizez, nu mi-o mai scot din cap) am preferat sa zic "stop, pana aici!" si mi-a fost mult mai bine :)
    Chiar ma asteptam (la cum ma cunosc) sa am zile negre dupa aceea, dar am avut prietenii alaturi..oportunitati noi :) au aparut personaje noi in peisaj ce practic mi-au luat gandul de la acea problema si nu m-am mai gandit la ea si am trecut peste chiar foarte usor :)

    Dupa parerea mea, nu trebuie sa demonstrezi nimic nimanui, atata timp cat esti multumita cu tine si cu ceea ce traiesti... totul e perfect! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. "Recunosc, mi-a pasat de respectiva persoana, dar mai mult mi-a pasat si imi pasa de mine (stiu ca suna a egoism,dar uneori e mai bine asa)" Da, stiu ca e mai bine...oricum, in cazul meu a fost o chestie, asa, lipsa de ocupatie. Care s-a terminat poate mai repede decat mi-as fi dorit, dar acum ma bucur ca a fost asa.

    "(pentru ca sunt o persoana ce se uita ft mult la detalii si uneori recunosc.. nu prea mai fac legatura cu realitatea si cu ce e intr-adevar posibil si cand imi pun o idee in cap bazata pe ceea ce vad si pe detaliile pe care le sesizez, nu mi-o mai scot din cap) am preferat sa zic "stop, pana aici!" si mi-a fost mult mai bine :)" Wow... si eu sunt exact la fel...nu ma detasez de situatie sa o vad din afara, si de cele mai multe ori gresesc mult, pentru ca nu vad situatia per ansamblu.

    da...poate chiar nu trebuie sa demonstrez nimic..:)

    RăspundețiȘtergere