sâmbătă, 12 februarie 2011

Abstract


SAMBATA, 12 FEBRUARIE 2011


Nu poti da crezare celor spuse de prieteni prietenilor. Si nu am pretentia ca aceasta sintagma sa imi fie inteleasa [de cine trebuie], caci abia a inteles-o cine stia despre ce e vorba.


Insa chiar nu poti da crezare. Pentru ca prietenii EI de cele mai multe ori nu spun adevarul in legatura cu EA prietenilor tai. Intreaba direct daca vrei sa afli ceva [cine vorbea].

Bun, am fost convinsa ca am gresit. Nu ca m-as fi indoit, dar am avut poate nevoie de un impuls sa ma hotarasc sa reactionez cum trebuie. Am fost intrebata ce imi place la tine. Cred ca intrebarea corecta ar fi fost daca imi place cu adevarat de tine. Nu stiu ce simt, sau poate ca stiu, dar e totul doar la suprafata. Am mai facut greseala asta o data-sa "iubesc" ambalajul, pentru ca nu vedeam continutul. Nu vreau sa fac asta din nou.

Stiu ca pare ca "mi s-a pus rau pata", dar nu e asa. Sau cel putin nu cred. Insa stiu ca daca e sa imi dau seama ca nu e alegerea cea mai fericita, pot uita foarte repede. Sunt sigura ca pot.

Mi se tot spune "vorbeste, vorbeste, vorbeste!". Chiar si persoanele care nu sunt zilnic langa mine imi spun asta. In legatura cu acest aspect..da, am gresit. Dar..mai pot repara, nu? M-am bazat mereu pe "Tot eu?", si n-a fost bine. Dupa o saptamana cel putin ciudata, dupa vestea de luni,ce m-a socat, si nu doar pe mine, mi-am dat si eu seama care ar putea fi cauza acestei "raciri". Pare insignifiant, dar nu e asa. Si ar fi prostesc daca te-ai lua dupa un "nu.." spus ezitant, si nu de mine.

"Stiu ce am de facut. Daca dupa ceva timp nu se schimba nimic, adio si n-am cuvinte." Chiar am de gand sa procedez asa.

Poate ca doar mi se pare, poate ca nu dar...
It's only words
And words are all I have
To take your heart away


19 FEBRUARIE 2011

Never mind.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu