sâmbătă, 22 ianuarie 2011


Acum 7 luni

"Hey, am facut cunostinta cu Daniela pe mess."
"Da?! :)"
"O stii?"
"E una din cele mai bune prietene ale mele.:)"
Intr-un final o cunosc si eu pe Daniela. Prima mea impresie despre ea? Minte de adult in trup de copil. Fata de treaba, prietenoasa, si, ciudat, sincera. Ma rog. Prima impresie...

Acum

"M-am certat cu Daniela. Si cu inca o prietena de-a ei. :-j"
Motivele...sunt pe putin...contrare cu firea Danielei, cea pe care o stiam eu. Chiar o fire superficiala, nu o vedeam.

Si imi pare rau. Nu, nu intr-un mod acuzativ, chiar imi pare rau de situatia asta. Pentru ca mi se demonstreaza inca o data ca aparentele inseala, oricat de placute ar fi. Sau chiar si neplacute.

Si nu cred in ciorba reincalzita.

E dureros, iti schimba total perceptia cand vezi pana unde merge invidia si frustrarea umana.
Nu-i nimic, astfel de experiente ne intaresc. Daca nu am suferi, de unde ne-ar veni puterea?

Nota:Numele e fictiv, intamplarile nu.

Orice nedreptate izvoraste din prea multa iubire fata de noi insine si din prea putina iubire fata de altii. John Locke

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu