joi, 13 ianuarie 2011



Poate ca te-am judecat gresit. Poate ca nu esti chiar atat de capabil sa ma intelegi pe cat te-am crezut. Ce rost ar mai avea sa iti spun exact cum ma simt? Ai spune ca sunt ipocrita si falsa, si e tot ce nu-mi doresc. Ce rost ar mai avea sa incerc sa te fac sa ma crezi? Tot cum vrei tu faci.
---------------------------------------------------------------------------------
Ce-ar fi daca as incepe si eu sa ma isterizez si sa spun ca n-ai niciun drept sa spui ceea ce spui?! Ca n-ai niciun drept sa tragi concluzii bazate pe fapte trecute?! Ca din moment ce nu-mi cunosti starea actuala, nu ai de ce comenta?! Doar ca eu, spre deosebire de tine, imi dau seama ca n-ai de unde sa stii ce e in sufletul meu,deoarece n-am mai vorbit de mult timp. Si nu voi incepe sa tip, sa devin nervoasa. Nu se merita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu