sâmbătă, 1 ianuarie 2011

Ironii.

Confruntare. Confruntari. Din nou. Inceput de an. Singura. Tarziu in noapte. Nepasare. Respingere. Intepaturi. "Nu conteaza." "Ba conteaza." "Neimportant." "Important." Superstitii. Reluare. In direct? Da. Nu. O cana de lapte. Afurisita de vacanta. Zambete de portelan. Necunoscut. Temeri. Imbratisare si un "va fi bine." Departare. Ceata. Ochelari si par balai. Metamorfoza. Tarie. Disimulare. O noua dimineata. Lumina. Afara. Ironie.Te iubesc. Unde oare? Imbratisare moarta. Privire ironica. Mod tragiconomic si acum mult prea tardiv. Sau poate nu.

'Nu sunt singur in ploaie si vant.
Am cei mai buni prieteni de pe Pamant.'

??

It's a little bit funny,don't you think? Everything...
Just smile...It will be OK...

And what about it won't?

3 comentarii:

  1. si iti mai spun inca o data..un an cum ti-l doresti TU !si sa ai putere sa trecit peste toti si toate.


    iar eu..nu voi mai da pe mess, am de gand sa imi ascund telefonul..ai grija de tine.[motivele..le stii]

    RăspundețiȘtergere
  2. cum nu te-ai numi?
    iar eu iti doresc acelasi lucru. dar telefonul cu ce ti-a gresit? ... de ce sa te izolezi?
    mersi mult...:) se poate ca anul asta sa te includa si pe tine? ...
    :)

    RăspundețiȘtergere