miercuri, 11 august 2010

Totul a fost cu premeditare!!

As vrea sa ma descarc. Sa ma descarc de toata sila, repulsia, ura, enervarea pe care o simt. Defapt, chiar simt ura? Am simtit vreodata ura? Cum e acest sentiment? Nu stiu daca am avut vreodata cunostinta de el, insa nici nu mi-as dori. Am auzit ca e distructiv.

As vrea sa ma descarc. Dar cum? Sa scriu? Asta fac acum, si nu prea ma ajuta la ceva. Sa plang? Lacrimile parca se retrag cand e vorba de tine.Cred ca si lor le este jena de ipocritatea ta. Sa vorbesc cu cineva? Asta fac in fiecare dupa-amiaza. Cum am putut fi atat de imatura? De EGOISTA? De oarba? Cum de nu mi-am dat seama cine esti, si ce gandesti? Imi e sila. E cuvantul care imi descrie perfect starea.

Insa ma simt si mai intrigata de prostia mea. De ce m-am lasat dusa de val in halul asta? Nu-mi sta in fire. Am ignorat toate semnele care mi-au indicat adevaratele tale intentii. Stupid, stupid, stupid. Dar nu-i nimiiiiic.....Nu-i nimic.Eu cel putin am castigat un amic si experienta, din toata povestea asta. Dar tu? Tu ai ramas singur. Te afunzi in prostia ta.

Nu imi mai gasesc cuvintele. Imi e sila, sila, sila.E tot ce mai pot spune.

Dar te detest.Te detest pentru ca m-ai facut sa fiu egoista cu singura persoana care a fost langa mine cand am avut nevoie de ea. Pentru ca imi imaginam cu totul altceva despre ea. Deoarece aveam impresia ca, vezi doamne, e invidioasa pe mine. Aiurea. Totul a fost doar in imaginatia mea bolnava, bolnava de prea mult orgoliu. Pentru ca stii ce? Eu chiar am crezut in tine. Ti-am crezut toate cuvintele dulci, dar false.

Pacat ca mi-am dat seama prea tarziu de asta. Iar tu, tu ai stiut sa profiti. TOTUL A FOST CU PREMEDITARE!!!


You played the part, like a star you played it so well
Take a bow, Leona Lewis.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu