sâmbătă, 3 iulie 2010

Leapsa cu carti.

1. Care este cea mai buna carte citita de tine?
Pe aripile vantului-Margaret Mitchell


2. Ai facut cadou carti?
Deocamdata nu.


3. Care este viitorul literaturii?
Adica?


4. In ce limbi ai citit carti?
Doar romana.:">


5. Ce carti “celebre” nu ti-au placut?
Calatorie spre centrul pamantului-Jules Verne. N-am avut rabdare sa o termin.


6. Ce tara a produs cea mai buna literatura?
Habar n-am.:))


7. Iei notite din cartile pe care le citesti?
Da.


8. Cam cate carti ai citit pana acum?
N-am stat sa le numar.Oricum muulte.


9. Cu ce carti ai dormit in brate de plictiseala?
De obicei, daca nu imi place o carte nu o termin.Dar a fost una pe care ne-a recomandat-o profa de romana in vacanta de vara, "Pe drumuri de munte." Plictisitoare carte.>:P


10. Ce inseamna cartile pentru tine?
Nu as putea sa stau fara sa citesc ceva.


11. Care este cea mai scumpa carte pe care ai cumparat-o?
:-??


12. Care este cel mai tare final la o carte citita?
Toate cartile lui Patterson au final neasteptat.


13. Care este cea mai influenta carte citita de tine?
Pe aripile vantului.


14. Care scriitor te-a influentat cel mai mult?
Margaret Mitchell...


15. Cat de repede citesti o carte?
De obicei citesc destul de repede...De ex., am terminat Pe aripile vantului in 2 saptamani...

16. Poate literatura sa schimbe lumea?
Daca lumea ar si citi...poate.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu