sâmbătă, 5 martie 2011

Superstitii?


De 1 Martie am fost intrebata daca mi-am ales o "Baba." Nu stiam de existenta acestei traditii, superstitii, ce-o fi, asa ca am cerut detalii. Si mi s-a spus ca se alege o zi intre 1 si 8, si asa cum va fi ziua respectiva, asa imi va fi tot anul.

Mi s-a facut frica, si am spus ca nu fac asa ceva. Nu stiu de ce, am spus nu . Probabil am ramas cu "sechele" de la revelion, cand in subconstientul meu ma gandeam ca asa cum e seara aceea, asa va fi tot anul, si, desi mi-am dat seama ca nu a fost deloc adevarat, am hotarat sa nu mai dau crezare superstitiilor.

Ideea ca asa cum e o anumita zi ar putea fi intregul an m-a facut sa-mi fie frica. Nu vreau sa ma ghidez dupa asta, si ma simt usurata acum. Nu, zilele mele sunt vesele, triste, insorite, plictisitoare datorita circumstantelor, nu datorita "Babei".

Voi? V-ati ales "Baba"?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu