sâmbătă, 27 noiembrie 2010

Cenusa.


Imi privesc reflexia din oglinda. Mai bine spus din geam. Aceeasi scara, acelasi bloc, aceeasi strada...Si totusi nimic nu mai e la fel. Chiar si eu insami sunt alta.

Astept. Atunci? Soare, lumina, maieu, pantaloni scurti si slapi. Acum? Frig, cenusa, geaca, fular si ochi tristi. Astept. Paradoxal, nu pe tine. Si cat as fi vrut. Nu conteaza.

Trasaturile parca mi s-au inasprit. Doar mi se pare? Nu stiu. Nu esti aici sa-mi spui. Oricum, ai fi ridicat din umeri si ai fi zis "Nu." Vara. Vreau vara. Vreau sa scap de tezele astea ce-mi ocupa tot timpul. Vreau sa se intunece la 21, nu la 17. Vreau sa te sugrum in brate. Vreau...

Vreau sa cobori TU, vreau sa fii TU in locul ei. Vesela, trista, vreau sa fii TU. Vesela? Mare cuvant. Nu conteaza.

As vrea sa incetez sa abordez acelasi subiect. Where is the end..?

"Puteam"
Doar atat?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu