vineri, 24 iunie 2011



Yay...a trecut atata timp de cand n-am mai scris nimic...ca a venit si vacanta de vara. Ma bucur? As minti sa spun "da". Adica ok, e vara, timp liber, prieteni, iesiri, chestii chestii. Dar ce faci cand lucrurile neasteptate se intampla tocmai la sfarsit de an?

O alta ironie a sortii. Ma rog, nu vreau sa dezvolt aceasta idee. Deci...a venit vacanta, si as vrea si eu sa pot spune ceva gen "vara asta fac tot ce-mi trece prin cap", dar nu pot. Am o gramada de facut vara asta.

  • sa termin de lucrat cartea aia pentru FCE.
  • sa termin de citit cele 6 carti pe care le am pe birou, dupa sa ma apuc de cele pentru scoala. ma ia durerea de cap cand ma gandesc cate critici literare sunt! :(
  • mai am "Dracula"...e deschisa, pe birou...saraca...mai e si in engleza...
  • sa ma duc la bazin
  • sa mai imi ramana timp si pentru ECDL...am o carte mare si groasa pe care trebuie sa o invat by myself! :(
  • sa ies afara
  • sa ma duc la mare
  • la tara
It is a lot...e foarte mult de invatat la engleza, pe partea de vocabular...dar oricum, ma descurc. :))

So...voi reveni. Poate chiar destul de repede.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu