vineri, 15 aprilie 2011


 14 APRILIE 2011

1,2,3,4...Calmeaza-te. N-are rost sa te enervezi, strici o zi asa frumoasa pentru...pentru.

Si totusi. E prea de tot, si deja e prea mult. Poate ca niciodata nu mi-am dat seama cat esti de prefacuta. Nu stii ce vrei. De la cine vrei. 

Am trecut peste multe. Devenisem indiferenta, asa am ramas. Acum deja consider ca iti bati joc. Si chiar n-are rost sa continuam. A, inca ceva. Ea chiar e SINCERA. Chiar daca stiu ca nu vei crede.

Imi pare rau. Lacrimi micute varsate de furie, le sterg cu aceeasi inversunare. Chiar nu merita. 

Iar ea e sincera. Chiar daca nu vei crede.

2 comentarii:

  1. Dur! :D Dar in acelasi timp.... te-ai exprimat foarte frumos! Imi place cum scrii :)

    RăspundețiȘtergere
  2. mda..dur a fost si pentru mine cand am aflat anumite chestii, si cand mi-am dat seama de altele!
    mersi!:*

    RăspundețiȘtergere